News

L'industria di a lavanderia generalmente divide e macchie nantu à a robba in duie categurie, chì sò macchie generale è macchie spiciali.

1668571548750
1668571635500

Manche generale

Vale à dì, quandu a ghjente porta a robba, a robba hè accidentalmente contaminata da sustanzi chì sò difficiuli di cascà, è e tracce appariscenu nantu à a superficia di u tela.Normalmente, ci sò i seguenti tipi:

1. Manche di lipidi
I macchi di lipidi includenu olii animali è vegetali, cere, olii di mutore è olii minerali, chì sò appartene à l'idrossidu.Quandu u tela hè macchiatu, ùn hè micca faciule di sguassà.I detergenti ordinali ùn ponu esse eliminati, è l'agenti di trattamentu chimicu deve esse usatu per dissolve parzialmente e macchie prima di lavà.

2. Manche di lipidi di pigmentu
Si tratta di sustanzi grassi chì cuntenenu pigmenti, cumpresi vernici, inchiostri, olii di culore, olii di pad di tinta, olii di penna, etc. Sti tipi di macchie sò assai più difficiuli di caccià cà e macchie di grassu incolore.Spécialement s'ellu ùn hè micca trattatu in tempu dopu a contaminazione, serà più difficiuli per e molécule di pigmentu per penetrà in a fibra è combina cù a fibra per un bellu pezzu per sguassà.

1668571818445

3. Manche d'acidu di pigmentu
A maiò parte di elli sò diverse macchie di succhi di frutta.A so caratteristica cumuni hè chì tutti cuntenenu lipidi acidi pigmentati.U tinte hè relativamente forte nantu à a robba.L'agenti di trattamentu chimicu deve esse usatu per neutralizà l'acidu urgànicu in u sucu di fruttu.

4. Proteini
Include sustanzi chì cuntenenu proteine ​​​​cum'è macchie di sangue è di latte.Generalmente solubile in l'acqua, ma teme a temperatura alta.Una volta esposta à a temperatura alta, a proteina diventerà una proteina mudificata è sarà fermamente cumminata cù e fibre di tela, facendu difficiuli di sguassà.

5. Manche di pigmentu
I pigmenti puri includenu diversi pigmenti è sustanzi inorganici cù pigmenti.Hè difficiuli di lavà u pigmentu, in particulare u pigmentu nantu à a robba bianca.Hè da esse eliminata da trattamentu chimicu o trattamentu fisicu cù agenti chimichi appropritati.

6. Altri tipi di macchie
Questi include l'asfaltu, iodu, rust, unguentu, etc. Perchè ci sò tanti tipi di macchie è e so proprietà sò diffirenti, l'agenti di trattamentu è i metudi di trattamentu utilizati in u trattamentu sò ancu diffirenti.

Manche spiciali

I tacchi specifichi sò causati da una scarsa cumpetenze tecniche durante l'operazione di lavaggio, invece di macchie inerenti nantu à u tela stessu.Inoltre, a maiò parte di l'accidenti causati da una manipulazione impropria durante u prucessu di lavatu sò prublemi di culore.

1. Quandu i vestiti bianchi sò sbagliati nantu à a robba culurata dopu à lavà, pruvucarà accidenti chjamati culore scuru, currispundenza di culore, culore di stampa o culore croce.

u=790486755,2276528270&fm=253&fmt=auto&app=138&f=JPEG

2. Certi robba di culore chjaru anu parti di tessili di culore scuru.Se i culori ùn sò micca clarificati durante u lavatu è applicà u funziunamentu improperu risultatu in inter-tinture di parechji culori, chì distrughjenu u culore originale di a superficia di u tela è causanu prublemi di croce.

3. Quandu u risciacquare ùn hè micca abbastanza cumpletu è ogni tipu di liquidu residuale (liscia di sapone), macchie residuali, scum di sapone, etc. ùn sò micca puliti, pruvucarà macchie cum'è spots gialli nantu à a robba dopu l'asciugatura è a stiratura.

u=2629888115,2254631446&fm=253&fmt=auto&app=138&f=JPEG

Web:www.skylarkchemical.com

Email: business@skylarkchemical.com

Telefono/Cosa/Skype: +86 18908183680


Tempu di Postu: Nov-16-2022