News

CMMEA Coconut Methyl Monoethanolamide (COCAMIDE METHYL MEA)

- Tensioattivu vegetale cunsigliatu da l'UE

Coconut Methyl Monoethanolamide (CMMEA) hè un novu tipu di addensante in l'ultimi anni,chì vene da e piante naturali è hà una bona biodegradabilità, a so natura hè ligera, facilmente biodegradabile, ecologica, micca tossica è micca irritante.Inoltre, paragunatu cù l'attuali addensanti mainstream nantu à u mercatu, nisuna introduzione addiziale di impurità irritanti / tossiche, cù effettu di rinfurzà i lipidi, ùn ferite micca i capelli di a pelle, è hà un certu effettu di acondicionamentu antistaticu.A causa di l'urighjini naturali di sta materia prima, u so prezzu hè assai più altu ch'è i prudutti simili, è hè soprattuttu utilizatu in cosmichi d'alta classe d'oltremare è domestici.

veer-411802182

[Agente addensante Bourena di scelta - "CMMEA"]

L'ordine attuale di i principali agenti addensanti in l'industria cosmetica glubale (da cima à fondu)

6501 (Dietanolamide d'oliu di coccu) A maiò parte aduprata in i prudutti cosmetichi low-end, cù una bassa toxicità, u materiale hè limitatu da i regulamenti di l'UE, è ancu u catalogu di materie prime cosmetiche cinese ùn ricumande micca l'usu di stu pruduttu.
CMEA (monoetanolamide d'acidu grassu di l'oliu di coccu) Soprattuttu utilizatu in i prudutti cusmetichi mid-high-end, principarmenti da l'oliu di coccu, cù una certa irritazione bassa, tassu di biodegradazione di più di 97%
CMMEA (Coconut Methyl Monoethanolamide) A maiò parte di i prudutti chimichi di u mediu è high-end, a fonte principale di l'oliu di coccu è fonti vegetali naturali, cù un tassu di biodegradazione micca tossicu è micca irritante di più di 97%

Global Cloud Labs - in a sonda di prova attuale hà truvatu chì, per via di a scelta di prudutti di lavaggio di scarsa qualità in u mercatu è di l'esposizione crescente à e fonti di contaminazione (principalmente nebbia, ozone) intensificate, a pelle fragile di i so animali anu ancu più prublemi di pelle. chì ùn deve micca accadutu per via di u ciculu micca scientificu di lavà è cura.Per esempiu: diminuzione di u stratum corneum, riduzzione di l'immunità di a pelle, danni à i follicle piliferi, crescita di a perdita di capelli,più sensibili à l'ingredienti irritanti, Facile à crià bacteria è parassiti è altri prublemi.

331199251

Focus: Ùn aghju micca sperienze prublemi di a pelle dopu aduprà i vostri prudutti?

1. A salute di a pelle di a vostra petite esige un ciculu cumpletu di cura è l'attenzione di ogni ghjornu in parechji spazii.Ma a scelta ghjusta di shampoo pò fà a pelle è u mantellu di a vostra mascota più sana è riduce significativamente i prublemi di a pelle di a vostra petite.

2.U shampoo Bourena hè un pruduttu di cura di l'animali di qualità di razza, sia dopu l'effettu di lavà è u putere di pulizia, ùn solu pò lavà i residui di shampoo di scarsa qualità, ma pò ancu prutege a pelle di l'animali è u capeddu di l'oliu beneficu di l'animali, restaurà a pelle sana di l'animali. mantellu.

3. A filusufìa di Bourena hè di "riturnà l'animali à una ecologia di capelli sanu", cusì i nostri prudutti prestanu più attenzione à "bassu irritazione", "restorative", per chì l'amore di Quandu l'animali ghjocanu fora, a so pelle è i capelli ùn anu micca paura. di male, cusì chì u pooper scooper più à l'aise, più à l'aise.

Display di prudutti di pedistallu 3d Beauty premium cù terra di sognu è nuvola soffice.Scena minima di celu blu è nuvole per a prumuzione di u produttu attuale è i cosmetichi di bellezza.U cuncettu di a terra romanza di i sogni.

BOURENA CLASSIC PET SHAMPOO PER TUTTI I CANI/CATTI hè sviluppatu principalmente da "Chimica di pulizia di l'allodola." è insiste nantu à u cuncettu di ricerca è sviluppu di "degradazione ecologica tutale" è "riturnà l'animali à una ecologia di i capelli sani". Ghjoca un rolu centrale in u "SCRP cuncettu innovativu di cura di i capelli di l'animali". è l'utilizatori d'oltremare è i magazzini prufessiunali, u rendiment generale è l'effettu dopu à u lavatu di u pruduttu hè cumplettamente megliu cà i prudutti di livellu simili, è a so tossicità è a so sicurezza supera assai u standard di i prudutti di cura di a pelle sensibile umana generale.

304457880

Web:www.skylarkchemical.com

Email: business@skylarkchemical.com

Telefono/Cosa/Skype: +86 18908183680


Tempu di Postu: Dec-14-2022