News

In l'intervista, u direttore di vendita di Skylark Chemical hà dettu: "A partesi da settembre 2020, Skylark Chemical hà elencu l'industria emergente di i prudutti di lavaggio è cura di l'animali cum'è una di e strategie di l'impresa futura di a cumpagnia".

"BOURENA", una marca auto-innovativa per lavà è cura di l'animali chì hà u scopu di creà un pruduttu veramente "centric" di l'animali, hà lanciatu in u mercatu cinese in marzu 2021. Dui zoologi è dui esperti di diversi campi prufessiunali in Cina.hà participatu à a R & D.

915 (1)

À traversu i 4 mesi di teste di u mercatu, u pruduttu "centric di l'animali domestici" cù l'estrazione di e piante, a bassa stimulazione è a filusufìa di costu-efficace hà ricevutu feedback di lode da più di 90% di l'utilizatori.A percezione sbagliata di l'utilizatori chì l'usu prima di i prudutti di lavare l'animali di u gustu forte hè statu correttu, perchè l'essenza chimica stimulerà seriamente l'odore di i misgi è i cani.Hè un dannu irreversibile, postu chì l'animali utilizanu l'odore cum'è ghjudiziu di l'alimentariu è sentenu u cambiamentu di l'ambiente esternu.

I prudutti eccellenti è prufessiunali di lavare è cura di l'animali di BOURENA adoptanu una preparazione enzimatica biologica estratta da e piante naturali è fragranza per decompone fundamentalmente è eliminà l'odore peculiare di u corpu di l'animali, in modu di prutege u sensu di l'odore di l'animali è di suddisfà i bisogni di l'amatori di l'animali.

In uA filosofia di Skylark Chemical- "L'animali è e persone anu da esse trattatu ugualmente".Cridemu fermamente chì u pruduttu "centric di l'animali domestici" aumenterà gradualmente l'accettazione in u futuru.Speremu ancu di pudè aduttà una varietà di cuuperazione cummerciale per trasmette sta filusufìa à più partenarii cummerciale è amatori di animali in u mondu.

915 (2)

Web:www.skylarkchemical.com

Email: business@skylarkchemical.com

Telefono/Cosa/Skype: +86 18908183680


Tempu di post: 15-aug-2021