News

A causa di a cuscenza crescente di a prutezzione di l'ambiente da l'imprese è i cunsumatori in u mondu sanu, i preparati enzimatici, chì sò catalizzatori ecologicamente efficaci è anu e caratteristiche di alta efficienza, usu sicuru è prutezzione di l'ambiente ecologicu, sò gradualmente utilizati in detergenti.Sutta a tendenza glubale di cresce a cuscenza di a prutezzione ambientale, Skylark Chemical hà cuminciatu à cuncentrazione è aghjurnà tutti i prudutti dapoi u 2020.

Attualmente, a temperatura di lavare in Cina hè vicinu à a temperatura normale, per quessa hè difficiule di caccià e macchie d'oliu, di latte è di sangue in bassa temperatura è di lavare alkaline debule.In Auropa, u lavatu à alta temperatura hè spessu usatu, è a temperatura di lavare hè ridutta gradualmente, chì attualmente hè trà 30 è 60 ° C.L'aghjunzione di proteasi, lipasi, amilasi, cellulasi è altre preparazione enzimatica à i detergenti per a lavanderia è i detergenti per l'utensili di cucina ùn ponu micca solu sguassate efficacemente e macchie, ma ancu ùn anu micca effettu tossicu nantu à u corpu umanu.E sti preparati enzimatici ponu scumpressà e macchie macromoleculari insolubili in sustanzi molekulari solu solu in acqua, risparmiendu l'electricità di a lavanderia, l'acqua è u tempu per i cunsumatori, è riducendu l'emissioni di sustanzi nocivi cum'è fosforu è zolfo, è riducendu l'emissioni di diossidu di carbonu.quantità.Dunque, cù l'approfondimentu cuntinuu di u cuncettu di prutezzione di l'ambiente, a lavanderia in polvere è detergente liquidu è l'agente di pulizia sò generalmente accolte da i cunsumatori.

WechatIMG18687

Effettu di i detergenti per a lavanderia aghjuntu à l'enzimi nantu à e macchie di vestiti

U principiu è e caratteristiche di l'idrolisi enzimatica di i detergenti enzimatici

E macchie di vestiti cuntenenu una varietà d'ingredienti, cum'è u latte nantu à a robba di u zitellu, u sangue nantu à i mantellu bianchi di u persunale medico, è u sucu, a proteina di l'alimentariu è l'amidu chì si attaccanu à a robba quandu si manghja.A causa di a specificità di i preparati enzimatici, hè difficiule per un sistema enzimaticu unicu per sguassà parechje macchie nantu à a robba.Per quessa, i detergenti enzimi-aghjunti sò cumposti da una varietà di enzimi secondu e caratteristiche di i bisogni di lavare, cumprese proteasi alcaline, pectinasi, cellulasi, amilasi, lipasi è altre enzimi.Quessi ponu effittivamenti caccià e macchie di sudore, macchie di sangue, macchie di proteina di l'alimentariu è di latte, mucus, è altri sundries, per ottene un effettu di lavaggio unicu.

1. Proteases sò a classa più impurtante di l'enzimi utilizati in detergenti, perchè e proteine ​​​​cum'è sangue, latte, ovu, sucu, sudorazione, ecc.Sottu à una certa temperatura, u valore di pH è a cuncentrazione di sustrato, a proteasa pò decompone a proteina per generà peptone, polipeptide è aminoacidu è altre sustanzi.Proteases ponu scumpressà e proteine ​​​​prima in ligami peptidi solubili è dopu in aminoacidi, chì sò facilmente lavati.

2. Lipase hè un tipu d'esterase, chì pò catalizà l'idrolisi di trigliceridi per furmà digliceridi o monogliceridi o glicerol.A caratteristica di a lipase in u detergente liquidu è in polvere hè di ottene una capacità eccellente di eliminazione di grassu ancu à bassa temperatura.

3. L'amilasi pò idrolizà l'amidu in dextrina o maltosa.Puderà ghjucà un bonu rolu in a rimozione di a terra grassa nantu à a robba.

4. Cellulase sguassate principarmenti micro-capelli è pills nantu à a superficia di u tela, è ghjucanu un rolu in a superficia di u tela.À u listessu tempu, hà l'effettu di imbiancamentu, chì face u culore di u tela più vivace.

Web:www.skylarkchemical.com

Email: business@skylarkchemical.com

Telefono/Cosa/Skype: +86 18908183680


Tempu di post: 21-mar-2022