News

Alkyl glycoside (APG) hè un novu tipu di tensioattivu non ionicu altamente efficiente, non tossicu, biodegradabile, cù prestazioni eccellenti, forte putenza di schiuma, schiuma stabile, bona bagnabilità, antistatica, forte putenza sterilizzante,bassa irritazione per l'omu è l'animali, micca tossicu, rapidamente biodegradable,è hè l'unicu in u mondu chì pò esse chjamatu gradu non-tossicu.Dunque, APG hè ancu ricunnisciutu cum'èun surfactant verde "di classe mundiale" in u 21u seculuper a so prestazione superba.Tuttavia, per via di u so prucessu complicatu è di u costu altu, i prudutti chì utilizanu alkyl glycosides (APG) cum'è materie prime sò generalmente venduti à un prezzu più altu, è a maiò parte di elli sò usati in grandi marche domestiche è straniere, prudutti per i zitelli è mid-al high- finisci i prudutti di cura di a pelle.

 

153439155

[BOURENA CLASSIC PET SHAMPOO PER TUTTI L'ingredientu principale di CANI / CAT - "APG"]

Global Cloud Labs - In a nostra investigazione sperimentale di a pelle di l'animali, avemu truvatu chì u numeru di strati di pelle in i cani è i misgi hè menu di 7-10 strati in l'omu, è u grossu di a pelle hè ancu magre 0.1mm-2mm.I prublemi purtati da a struttura fragile di a pelle di l'animali sò diventati più prominenti è evidenti.Per esempiu, diluzione di u stratum corneum, immunità ridutta di a pelle, follicle di pilu dannatu, perdita di capelli aumentata, sensibilità aumentata à ingredienti irritanti (cum'è SLS / SLES surfactants à base di petroleum), è pulizia eccessiva per portà batteri è parassiti.

 

377016232

 

Focus: Lieve significa un putere di purificazione più debule?

1. Attraversu assai spirimenti, avemu trovu chìA capacità di pulizia di l'APG ùn hè micca solu megliu cà a maiò parte di i tensioattivi mainstream in a pulizia di i capelli è di a pelle di l'animali, ma hà ancu assai pocu dannu di cheratina à a pelle è a strata squamosa.ancu menu di u cuncettu mainstream di ingredienti "aminoacidi attivi di superficia" nant'à u mercatu.

2. L'APG hà un effettu ammozzante, è i so prudutti di purificazione anu una bona solubilità, dolcezza è capacità di sgrassatura, è anu ancu un effettu di pulizia eccellente nantu à i pori prufondi di a pelle.

3. L'APG hà vantaghji in a sicurità di u produttu (senza produtti tossici di dioxane), dolcezza è proprietà antibacteriale, è rimpiazzà i tensioattivi esistenti basati in petroliu (SLS/SLES) per diventà i surfactants mainstream in a direzzione futura di sviluppu di i prudutti di cura di a pulizia di l'animali è l'ecologia.

 

模板版权归属原作者所有,如有侵犯您的权益,请联系鲸落素材客服刂除。

 

BOURENA CLASSIC PET SHAMPOO PER TUTTI I CANI/CATTI hè sviluppatu principalmente da "Chimica di pulizia di l'allodola." è insiste nantu à u cuncettu di ricerca è sviluppu di "degradazione ecologica tutale" è "riturnà l'animali à una ecologia di i capelli sani". Ghjoca un rolu centrale in u "SCRP cuncettu innovativu di cura di i capelli di l'animali". è l'utilizatori d'oltremare è i magazzini prufessiunali, u rendiment generale è l'effettu dopu à u lavatu di u pruduttu hè cumplettamente megliu cà i prudutti di livellu simili, è a so tossicità è a so sicurezza supera assai u standard di i prudutti di cura di a pelle sensibili umani in generale.

 

396553660

Web:www.skylarkchemical.com

Email: business@skylarkchemical.com

Telefono/Cosa/Skype: +86 18908183680


Tempu di Postu: Nov-30-2022