News

U 31 d'aostust, a riunione inaugurale è a prima riunione di aderenza di Deyang Cross-border E-commerce Association sò stati cun successu in Deyang.Wenbin Liu, Direttore di l'Uffiziu Municipale di Cummerciu di Deyang, Lin Zhong, Membru di u Cumitatu di u Partitu è ​​Vice Direttore Generale di Deyang City Operation and Development Group Co., Ltd., Zhengyi Yao, Segretariu Generale di Chengdu Cross-border E-commerce Association , è Peng Jia, Direttore di l'Esposizione di Sichuan "Belt and Road" Associazione di Promozione di Cuuperazione Economica è Cummerciu sò stati invitati à assistisce à a riunione, è ancu Deyang Municipal Bureau of Commerce, cumpagnie rispunsevuli pertinenti di tutti i distretti (città, conte), Deyang Economic è Zona di Sviluppu Tecnologicu, è unità di 33 membri.

640 (1)
640

A riunione hà rivisatu è appruvatu a custituzione di l'associu, u metudu di gestione di a quota di adesione, u metudu di gestione di l'appartenenza, u metudu di gestione finanziaria, u sigillo, u metudu di gestione di documenti è altri sistemi di associu.

A riunione hà elettu i direttori è i supervisori di u primu cunsigliu di l'Associazione di e-commerce transfrontaliero di Deyang.Nove unità cumprese Deyang Jinxing Agricultural Machinery Manufacturing Co., Ltd., Deyang Port Investment Development Co., Ltd., Deyang 1981 Technology Co., Ltd., è Deyang Aitong Cable Co., Ltd. sò stati eletti cum'è unità di guvernu.Guanghan Guanghai Vehicle Industry Co., Ltd. hè statu elettu cum'è unità di surviglianza.

A riunione elettu Chen Taohua, direttore esecutivu di Deyang Jieyang Trading Co., Ltd., cum'è u presidente di l'associu.Tian Yuan, Direttore Generale di Deyang Asniu Spring Industrial Co., Ltd., Song Zizhao, Direttore di Dipartimentu Internaziunale di Liangmudao Doors è Windows Group Co., Ltd., Mao Bin, Direttore Generale di Deyang Hongchuang Park Management Co., Ltd. , è Zhang Qiang, Direttore di Vendita di Sichuan Deboer Pharmaceutical Co., Ltd sò i vicepresidenti di l'associu.U sgiò Zhou Xiaowei, direttore di u dipartimentu di u cummerciu esteru di Deyang Asniu Spring Industrial Co., Ltd., hè u secretariu generale di l'associu.

 

640 (2)

 

U direttore Liu Wenbin hà felicitatu u stabilimentu di l'associu è hà annunziatu u lanciu ufficiale di a campagna "Cross-border Going Overseas" di l'Uffiziu Municipale di Cummerciu di Deyang.

Sperava chì l'associu, prima, coglie l'oppurtunità di « custruì una piattaforma ».Ghjucà un bonu rolu di ponte, sparte l'infurmazioni è integra e risorse.Per diventà u ligame trà u guvernu è l'impresa, l'impresa è l'impresa, per chì l'impresa di produzzione pò fucalizza nantu à a produzzione.L'imprese di piattaforma ponu furnisce un supportu, l'imprese di serviziu furnisce un bonu serviziu, è raggruppanu per "vende u mondu".

U sicondu hè di rinfurzà l'innuvazione "benchmarking".Hè necessariu di cuncentrazione di risorse per sfruttà e boni industrii è boni canali.Guida l'imprese per rinfurzà l'innuvazione, piani di sviluppu di cummerciale di e-commerce transfruntier su misura, è stabilisce punti di riferimento per guidà u sviluppu di l'industria di e-commerce transfruntiera.

640 (4)
640 (5)

U Sicritariu Generale Yao di l'Associazione E-Commerce Transfrontaliera di Chengdu, u Signore Alibaba babayev, l'ex Ambasciatore di u Ministeru di l'Affari Esteri di l'Azerbaijan in Maroccu, u Signore Guide da Tailanda è u Signore Ghulam Rasool da Pakistan è altri amichi in casa è à l'esteru anu spressu u so opinioni è felicità per a creazione di Deyang Cross-Border E-Commerce Association per mezu di discorsi in diretta o video, è sperendu di integrà attivamente in a strategia "One Belt, One Road" favurita da a Cina attraversu a nova Strada di Seta di e- cumerciu.

Cumpagnia di Beijing Yixuan Technology, XTransfer, Silk Road è altre cumpagnie anu simultaneamente un roadshow di fornitore di serviziu ecologicu di e-commerce transfruntier.A spartera di cunniscenza hè stata realizata cù l'imprese participanti in i campi di SEO, pagamentu transfruntier è altri aspetti di u situ web indipendente di Google.

640 (6)

Skylark Chemical sustene ancu a difesa è l'aspettattivi di u Direttore Wenbin Liu è i membri di l'associu, per rinfurzà è fucalizza nantu à a produzzione di l'impresa, è furnisce i migliori prudutti è servizii di qualità per i clienti globale.Aiutate à migliurà a "Una Cintura, Una Strada", lasciate chì l'e-commerce cinese sia globale!

Web:www.skylarkchemical.com

Email: business@skylarkchemical.com

Telefono/Cosa/Skype: +86 18908183680


Tempu di post: 01-09-2022