News

Chì sòfogli di lavanderia?

Da u sapone precedente, lavare in polvere à u liquidu di lavanderia, avà hè un novu pruduttu di lavanderia chjamatu "fogli di lavanderia".Malgradu a grande prumuzione di i fogli di lavanderia avà, certi persone ùn sanu micca ciò chì sò questi.

1. "Laundry sheets" hè l'abbreviazione di nano ultra-concentrated sheet, chì hè un detergente sinteticu neutru.
2. I fogli di lavanderia anu una forma spiciale, chì hè assai più ligera cà i sacchetti grandi è chjuchi o buttigli di pulveru di detergente di lavanderia è liquidu di detergente di lavanderia.I so ingredienti di purificazione efficaci sò cuncentrati in una fina foglia di carta.
3. Certi pulveri di lavare tradiziunali è di sapone cuntenenu agenti sbiancanti fluoriscenti, fosforu è altri ingredienti chì sò dannusu à u corpu umanu.I fogli di lavanderia ùn cuntenenu micca questi ingredienti, chì li rende più sani è più sicuri d'utilizà.
4. Lavà in polvere è detergente liquidu pruducia assai scuma durante u prucessu di lavare.Ancu s'ellu pare efficace, u prucessu di risciacquare serà abbastanza longu.Perdi micca solu u tempu, ma ancu perdi l'acqua.I fogli di lavanderia pruduceranu solu una piccula quantità di schiuma durante u prucessu di lavatu, risparmiendu tempu è acqua in risciacquare.

src=http---pic1.zhimg.com-v2-9313724200b08f75e09069e3ad1c278c_1440w.jpg?source=172ae18b&refer=http---pic1.zhimg.com&app=2002=2002&size=1090&90=1090&90=172ae18b&refer=http---pic1.zhimg.com &fmt=auto

U rolu di i fogli di lavanderia

1. I fogli di lavanderia sò assai solubili è generalmente piglianu solu 10 seconde per dissolve completamente in acqua.
2. Decontaminate più veloce, è l'effettu di pulizia hè 2,7 volte quellu di un detergente di lavanderia ordinariu.
3. I fogli di lavanderia anu a funzione di cura di a robba, chì hè simile à l'addolcitore di tela.
4. Pò prutege u culore di vestiti.In u prucessu di lavare, ùn ci saranu micca prublemi cum'è fading è cross-coloring.
5. I fogli di lavanderia pò ancu ghjucà un rolu in a prevenzione di u mildiu è di a moth.Mette un pezzu in l'armadiu pò impedisce chì a robba si muffa è hà un odore fragrante.

Cumu aduprà i fogli di lavanderia?

I fogli di lavanderia sò un novu tipu di pruduttu di lavanderia.Ancu s'ellu s'assumiglia solu un pezzu magre, l'effettu di lavà ùn pò micca esse sottovalutatu.

u=1411979474,3941809965&fm=253&fmt=auto&app=138&f=JPEG

1. Gettate in i fogli sicondu a quantità di lavanderia, senza una tazza di misurazione o cucchiara.
2. In u metudu di lavanderia tradiziunale, a robba di culore scuru deve esse completamente siparata da a robba di culore chjaru, per evità a macchia.Ma pò evità u prublema di croce di culore causatu da lavà cù una lavanderia, chì ùn hè più bisognu di classificà a robba per culore.
3. I fogli di lavanderia sò più adattati per lavà a macchina.Durante u prucessu di lavanderia, ci hè solu una piccula quantità di scuma chì risparmia u tempu è l'acqua durante u lavatu.
4. In fatti, l'usu di lavanderia hè assai còmuda è simplice.Ancu s'ellu s'assumiglia à un pezzu di carta, pò liberà una forte putenza di lavare dopu a soa.

I fogli di lavanderia sò sicuri?

1. Certi pulveri di lavare chì avemu usatu in u passatu cuntenenu agenti sbiancanti fluoriscenti, chì causanu certi danni à u corpu umanu.Per via di questu, u statu hà rigulamenti stretti nantu à l'additivi in ​​detergenti per a lavanderia.
2. I fogli di lavanderia anu un valore di pH neutru, ma hè scunnisciutu s'ellu cuntene ingredienti attivi, cum'è brillanti otticu.Tuttavia, pudemu detectà per certi metudi, cum'è l'irradiazione cù una luce ultravioletta.Stu metudu hè u listessu cum'è u metudu di pruvà a maschera.Se emette luce blu, significa chì l'ingredienti cuntenenu brillanti ottichi.
3. I fogli di lavanderia sò un tipu di pruduttu relativamente novu.Quandu compra, deve verificà u numeru di batch di pruduzzione è a licenza di pruduzzione per impedisce a compra di prudutti difettu.

Web:www.skylarkchemical.com

Email: business@skylarkchemical.com

Telefono/Cosa/Skype: +86 18908183680


Tempu di Postu: Sep-07-2022