News

1. Chì sò i punti principali di a disinfezione di ogni ghjornu in casa ?

Hè preferitu aduprà metudi di disinfezione fisica per disinfettà a casa prima, cum'è l'esposizione à u sole è u calore.Quandu sterilizà a tavola, u pacchettu, i manichi di a porta, etc., u disinfettante deve esse appiicatu secondu l'istruzzioni, cù cuncentrazione adattata è metudi di disinfezione.A preparazione di disinfettanti richiede maschere, guanti, è eseguisce in un ambiente ben ventilatu.U disinfettante preparatu deve esse usatu u più prestu pussibule.

1652079972628

2. Cumu disinfettà l'articuli di casa ?

1652080473562

Articuli chjuchi cumunimenti usati cum'è telefunini, cuntrolli remoti, topi, maniglie di porte, rubinetti, diversi buttoni, etc. ponu esse sbulicati è disinfettati cù 70% -80% di cotone alcolu o salviette disinfettanti.L'uggetti più grossi, cum'è l'escriptori è i pavimenti, ponu esse disinfettati da spraying, wiping o mopping withdisinfettante chì cuntene cloru.U vestitu, u lettu è altri tessuti ponu esse esposti à u sole per l'ora di 4-6, o lavatu cù adisinfettante detergente per lavanderia funziunale.I bacini è i toilette ponu esse disinfettati regularmentedisinfettanteancu.

3. Cumu disinfettà a tavola?

Pò esse sterilizatu da ebollizione per 15-30 minuti, o sterilizatu da u vapuri circulante per 30 minuti, o pudete aduprà u sterilizzatore di tavola per operare secondu u manuale di struzzioni.Pò esse ancu imbulighjatu in disinfettante per 30 minuti, è poi lavatu cù acqua.

4. Cumu disinfettà frutti è ligumi ?

I vegetali chì ùn sò micca faciuli di disidratà è deteriorate (patate, ravanelli, cipolle, etc.) ponu esse posti nantu à u balcone per un periudu di tempu, o sughjendu i vegetali è i frutti in un disinfettante diluitu per 5-10 minuti, è poi lavati cù l'acqua. .

1652080275041

5. Cumu aduprà disinfettanti basati in alcolu (cum'è 75% alcolu,disinfettanti pà i mani fattu cù alcolu)?

(1) Disinfezzione di e mani: spruzzate uniformemente o stringhje è freccia e mani 1-2 volte.

(2) Disinfezzione di a pelle: strofinate a superficia di a pelle 1-2 volte.

(3) Disinfettazione di a superficia di picculi articuli (cum'è telefunini, chjavi, carte di porta, etc.): asciugà a superficia di l'ughjettu 1-2 volte.

Attenzione: Aduprate cun prudenza se site allergii à l'alcohol.Ùn spruzzate micca nantu à una grande zona per prevene accidenti cum'è brusgiate.Si deve esse guardatu in un locu friddu è seccu.

6. Cumu adupràdisinfettante chì cuntene cloru?

(1) Purtate una maschera, guanti è un grembiule impermeable, è sceglite un ambiente ben ventilatu.

(2) Preparate a cuncentrazione adatta secondu l'istruzzioni di u produttu.

(3) Pulisce a superficia di l'uggetti cum'è tavule è sedie, è spruzzate è mop a terra.

(4) Se ne necessariu, sguassate cù un pappu pulitu per sguassà u residu di disinfettante.

I disinfettanti anu bisognu di un certu tempu d'azzione per esse efficace.Segui attentamente l'istruzzioni di u produttu per u tempu d'azzione specificu.U disinfettante ùn pò micca esse mischju cù altri agenti di pulizia, altrimenti u gasu di cloru serà pruduttu per periculu a salute.

Web:www.skylarkchemical.com

Email: business@skylarkchemical.com

Telefono/Cosa/Skype: +86 18908183680


Tempu di post: May-09-2022