News

Mercatu di i prudutti di l'animali in u Sudeste Asiaticu

Oghje, ancu u mondu soffre di a diffusione di COVID-19, a situazione ecunomica di u Sudeste Asiaticu resta sana.A crescita economica stabile in l'ultimi anni hà purtatu à più persone chì anu spese di divertimentu sustanziali per suddisfà i so bisogni di ogni ghjornu, è l'animali sò diventati a priorità per parechje persone.Dunque, u scoppiu di u mercatu di i prudutti di l'animali di animali prubabilmente si svilupperà rapidamente cù a migliione.

foto (3)

Sicondu u cors-border di Lazada, u Signore Yueyunanalisicirca u mercatu di i prudutti di l'animali di l'Asia Sudueste in 2020,prudutti per animalisò una di l'industrii in crescita più veloce in l'Asia Sudueste, è a scala hè di circa $ 1,2 miliardi.L'industria di l'animali domestici hè ancu in crescita, micca solu perparrucchieri regulare, Ma avà l'animali di l'animali ponu ancu gode di ghjoculi per rinfurzà l'intelligenza, ghjoculi fatti di materiali high-tech, alberghi di lussu per animali è servizii SPA.

Cambiamenti di mudelli di shopping da Covid-19

foto (2)

Ancu se e vendite offline sò avà u principale canale di compra, l'improvvisu COVID-19 in 2020 hà urigatu a ghjente à cambià i mudelli di shopping in linea.Sicondu ustudiàCumissionatu da Facebook è realizatu da Bain & Company in Maghju 2020, ci sò 41% di e persone in l'Asia Sud-Est chì anu fattu una compra in linea.U studiu di l'annu passatu hà prughjettatu chì a pupulazione web-savy di l'Asia Sud-Est ghjunghje à 310 milioni da u 2025, è avà stu numeru ghjunghjerà à a fine di u 2020, cù u 70% di a pupulazione di a regione prevista per esse in linea.

In basa di u rapportu di l'annu finanziariu 2020 di Shopee, u so Volume Grossu di Merchandise hè cresciutu di 101,1% à $ 35,4 miliardi è u numeru tutale di ordini hè cresciutu da 132,8% à 2,8 miliardi in 2020. Questa dati dice chì u Covid-19 hà cambiatu in modu persistente più è più persone. in u Sudeste Asiaticu per cumprà in linea.Inoltre, u sgiò Yueyun hà dettu chì "Durante u periodu epidemicu, e misure di prevenzione di l'epidemie in u mondu anu avutu un certu impattu annantu à u mercatu di l'animali in generale.Questu hà acceleratu u sviluppu di e-commerce in linea in l'Asia Sudueste.I residenti lucali anu cuminciatu à sceglie più shopping in linea, è l'opportunità di u mercatu presentati eranu abbastanza sorprendenti ".

L'aspettativa futura di u mercatu di i prudutti di l'animali in u Sudeste Asiaticu

On 【VNU Exhibition Asia in Tailanda
U Manager Manuel Madani è u direttore di u mercatu, u Signore Viroj Limtrajitt, anu parlatu di e so aspettative nantu à u futuru mercatu di cura di l'animali in l'Asia Sudueste.

foto (4)

U sgiò Manuel Madani, Project Manager di VNU Exhibition Asia Pacific, hà dettu: "L'affari di l'animali di animali crescerà à $ 20 miliardi da 2030. A rivoluzione principia oghje.A volte scurdemu u fattore "Valore aghjuntu" prima di a cumpetizione.Questu hè ancu megliu da a diferenza trà u prezzu di costu è l'esperienza di u cliente finale ".

foto (4)

U sgiò Viroj Limtrajitt, Direttore di Marketing di u Centru Tailandese per l'Amante di l'Animali, hà dettu: "I fattori macroeconomichi stanu ristrutturando l'industria di a cura di l'animali di Tailanda.L'urbanizazione rapida, a crescita di e-commerce è una populazione anziana sò fattori chjave per accelerà u boom in l'industria di l'animali da 2019 à 2025. In quantu à a crescita, u mercatu di cura di l'animali hè assai sanu è un mercatu prumessu chì hà da cuntinuà à cresce. in i decennii a venire".

Da usondaghju, avà circa 50% di l'animali di l'animali di i ghjovani trà l'età di 26 è 35. A ghjovana generazione hè diventata a forza principale di a pruprietà di l'animali in l'Asia Sudueste.Questa generazione di giovani web-savvy hà un grande potenziale per u futuru di vendita in linea di prudutti per animali.Dunque, u futuru di a vendita in linea per l'industria di i prudutti di l'animali hè vale a pena aspittà.

A nostra filusufìa

Sutta l'analisi di l'ecunumia obiettiva attuale, Skylark Chemical hà u scopu di custruisce prudutti è tecnulugia megliua filusufìa di "pet-centric".Speremu di trasmette sta filusufìa à più amanti di l'animali in u mondu per mezu di qualsiasi metudi.Cridemu chì avemu da suddisfà i vostri bisogni è vi aiuteremu à riesce.

Web:www.skylarkchemical.com

Email: business@skylarkchemical.com

Telefono/Cosa/Skype: +86 18908183680


Tempu di pubblicazione: 12-settembre-2021