News

U lavatu di a biancheria di l'hotel hè cumunemente cumpletu da a lavanderia di l'hotel o da a lavanderia cummerciale.Sè aduprate metudi di lavaggio inappropriati, affettarà direttamente l'effettu di lavare è riduce a qualità di a biancheria di l'hotel, chì serà difficiule di suddisfà i clienti.Dunque, avemu bisognu di capiscenu i fatturi chì affettanu u lavatu di a biancheria di l'hotel per un lavatu più raghjone è efficiente.

1661827206642

1. L'effettu di a temperatura

Diversi linus anu esigenze diverse per a temperatura di lavà.I detergenti cum'è u bleach di cloru è l'ossigenu ponu ghjucà un bonu rolu solu à 70 ℃-80 ℃.E macchie nantu à a tovaglia hè ancu più faciule per sguassà à una temperatura alta (70 ℃-85 ℃).In ogni casu, certi tacchi affettanu direttamente a qualità di u linu quandu sò esposti à alta temperatura.Per esempiu, i tacchi di sangue seranu degenerati è difficiuli di pulizziari quandu esposti à alta temperatura.Dunque, a temperatura di lavà deve esse determinata secondu u tipu di linu.

2. Stain diversità

I tacchi nantu à u linu di l'hotel anu una certa regularità.Per esempiu, a terra nantu à u pillowcase hè principarmenti sebum è sudore, è a robba di u travagliu di u coccu cuntene principalmente olii animali è vegetali.Ma e macchie di rossetto chì ponu apparisce nantu à i cuscini di l'hotel è e stampe di scarpi chì si trovanu cumunimenti nantu à i tappeti sò macchie stubborn.

1661827584508

3. Instabilità di a qualità di l'acqua

U fattore più evidenti chì affetta l'effettu di lavare hè a qualità di l'acqua.Questu si riferisce principarmenti à l'influenza di a durezza di l'acqua è u cuntenutu di ferru, è i difetti nantu à l'equipaggiu di riscaldamentu (ruggine causatu da u riscaldamentu di vapore).

4. Operazione irragionevule

1661827749129

Linu micca classificatu.U sovraccarico di a lavatrice impedisce à a macchina di funziunà bè.Restrizioni d'utilizatori nantu à u costu di detergente è dosa o operazione impropria.Cunsiderazioni di prutezzione di l'ambiente, cum'è restrizioni à l'additivi chì cuntenenu fosforu, etc. I fatturi di sopra affettanu a qualità di lavà.

Web:www.skylarkchemical.com

Email: business@skylarkchemical.com

Telefono/Cosa/Skype: +86 18908183680


Tempu di Postu: Aug-30-2022