News

Quandu si mette a robba in l'asciugatrice per tumble dry, aghjunghje l'addolcitore di vestiti è u principiu di l'azzione di l'addolcitore di vestiti hè u listessu, ma l'addolcitore di vestiti in u softener hè liberatu in l'aria.A quantità assai chjuca di addolcitore di vestiti è sustanzi antistatici aghjuntu durante l'asciugatura si diffonde in l'aria calda è penetra in e fibre di materiale umitu, cusì travagliendu.

 

136371751

 

L'agenti addolcitori di i tessuti sò surfactants, sustanzi chimichi chì agiscenu per riduce a tensione di a superficia trà dui sustanzi diffirenti.I saponi è i detergenti sò ancu tensioattivi chì agiscenu per riduce a tensione di a superficia di l'oliu, facenu più faciule per lavà i terreni grassi.

 

122265703

 

E molécule di surfactant sò composti di dui cumpunenti: un cumpunente hè soluble in oliu ma insoluble in acqua, mentri l'altru hè u cuntrariu.A proporzione di sustanzi grassi cuntenuti in l'addolcitore di tissuti hè generalmente alta, è ci sò di solitu alcune catene grasse longu cù gruppi solubili in acqua, alcuni di i quali sò anionici (carica negativa) o cationici (carica pusitiva), è alcuni ùn sò micca caricati (elettricu neutru).

 

132653807

 

I cumpunenti grassi di l'addolcitore di tissuti formanu un film oliu assai sottile nantu à a superficia di e fibri in cuntattu l'una cù l'altru, in modu di riduce l'attrito di e fibre chì scorri l'una contr'à l'altru, in modu chì a superficia in muvimentu pò scorri più facilmente. elli.Gruppi cationici o non ionici solubili in acqua sò usati per eliminà l'electricità statica generata da u gran numaru di anioni attaccati à a robba.

 

132377124

 

I softeners cationici tipici sò u cloruru di dimetilammoniu basatu in sevu, etc., mentre chì i softeners non ionici tipici sò polietilenglicol stearate, etc.

Web:www.skylarkchemical.com

Email: business@skylarkchemical.com

Telefono/Cosa/Skype: +86 18908183680


Tempu di Postu: Dec-06-2022