News

L'analisi di i mutivi di crescita:

U paese: a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu iniziati da u paese, a prutezzione di l'ambiente è e misure di risparmiu energeticu sò sempre più strette.

Industria: Lavà hè una industria di serviziu.Cù a crescita ecunomica è u mudellu di l'outsourcing di serviziu diventendu u mainstream, a dumanda tutale hè destinata à aumentà rapidamente.

Gap: U livellu generale di l'industria stessu hè bassu, è ci hè una grande distanza trà u livellu di u produttu è l'efficienza di u serviziu di i paesi sviluppati occidentali, cù un spaziu enormu per migliurà.

Scala: A basa di a pupulazione di l'Asia Sudueste hè grande, è u mercatu di dumanda enormi dà à l'imprese domestiche un grande spaziu per l'integrazione è u sviluppu.

Un internu di una lavanderia d'aspettu retro

Previsione di sviluppu di l'industria:

Previsione di u futuru: L'industria di lavare mantene una crescita cuntinuu di 10% -15% in i prossimi deci anni, in quale u mercatu medico suciale prufessiunale prufessiunali aumenterà di più di 20%, è u mercatu tutale di serviziu di lavaggio ghjunghjerà à circa $ 300 miliardi annu. da 2025.

Opportunità attuale: I paesi anu cuminciatu à gestisce in modu cumpletu l'ambiente, è l'industria hà affruntatu opportunità reali per a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu.I sistemi efficienti di l'energia aumenteranu di più di 40%, mentre chì i lavaggi di bassa gamma è istituzionale diminuiranu in conseguenza.A lavanderia OTO è i mudelli di lavanderia centralizzati seranu assai sviluppati.

U limitu di saturazione: Dopu à 15 à 20 anni, grandi fabbriche centralizzate di lavare sucializatu (30-60 tunnellate di lavare per ghjornu, 30 000 pezzi di lavaggio seccu per ghjornu) diventeranu l'ecologia mainstream di l'industria.Tandu, i paesi seranu saturati di ecunumie avanzate cum'è l'Europa, u Giappone è i Stati Uniti.A crescita di l'industria rallentarà, è emergeranu gruppi di servizii di lavaggio di grande catena, aumentendu gradualmente a cuncentrazione.

Riforma è sviluppu di l'industria di lavare i tessuti in l'Asia Sudueste

Fabbriche di lavaggio suciali (tissu-binu publicu, B2B) - Puntu di crescita

Sempre più fabbriche centralizzate di lavaggio di biancheria suciale media è grande seranu operate da u core di "alta efficienza, risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente".A cunfigurazione standard hè chì l'equipaggiu di lavaggio si sviluppa gradualmente da una sola macchina à una lavatrice di tunnel è una lavatrice automatica post-finitura, è a fonte di calore si sviluppa gradualmente da carbone o legnu à energia pulita (cum'è gas).E fabbriche più grandi seranu ancu dotate di sistemi logistichi automatizati è sistemi di gestione automatizati, trasfurmendu gradualmente in fabbriche di lavaggio veramente automatizate è cuminciannu à capitalizà l'integrazione transregionale.

lampada muderna à u latu di a tavola cù cornice nantu à u muru in u disignu di a camera

Fabbriche di lavaggio di massa (tessuti-robbi, B2C) - Puntu di crescita

I fabbrichi di lavare cummirciali basati nantu à i magazzini di a catena di lavanderia cuntinueghjanu à cresce cù l'impulsu di l'ecunumia, è passanu gradualmente da u mudellu "shop with factory" à u mudellu centralizatu di lavaggio di fabbrica.A basa di a tecnulugia Internet per cambià u modu di serviziu hà sempre più spaziu.E persone in u novu modu di cuncurrenza pò esse davanti à u mondu, principiendu l'integrazione capitalizzata.

WechatIMG18330

Web:www.skylarkchemical.com

Email: business@skylarkchemical.com

Telefono/Cosa/Skype: +86 18908183680



Tempu di post: 29-novembre-2021