Tala Fou

Ona o le faʻalauteleina o le faʻalauiloaina o le puipuiga o le siosiomaga e atinaʻe ma tagata faʻatau i le salafa o le lalolagi, o sauniuniga o le enzyme, o loʻo faʻaogaina lelei le faʻaogaina o le siʻosiʻomaga ma o loʻo i ai uiga o le maualuga, faʻaoga saogalemu, ma le puipuiga o le siosiomaga, e faasolosolo malie ona faʻaaogaina i vailaʻau.I lalo o le tulaga faʻavaomalo o le faʻalauteleina o le faʻalauiloaina o le puipuiga o le siosiomaga, Skylark Chemical ua amata ona taulaʻi ma faʻaleleia oloa uma talu mai le 2020.

I le taimi nei, o le vevela o le fufuluina i Saina e latalata i le vevela masani, o lea e faigata ai ona aveese le suauu, susu ma le toto stains i le maualalo o le vevela ma le vaivai alkaline fufulu.I Europa, e masani ona faʻaaogaina le fufuluina o le vevela, ma o le vevela o le fufuluina e faasolosolo malie ona faʻaitiitia, lea o loʻo i ai nei i le va o le 30 ma le 60 °C.Faʻaopoopoina o le protease, lipase, amylase, cellulase ma isi sauniuniga enzyme i faʻamaʻi tagamea ma meaʻai umukuka e le gata e mafai ona faʻamamaina lelei le pisia, ae leai foi se aafiaga oona i le tino o le tagata.Ma o nei sauniuniga enzyme e mafai ona faʻaumatia stains macromolecular insoluble i vai-soluble molecular substances, faʻasaoina le eletise tagamea, vai ma le taimi mo tagata faʻatau, ma faʻaitiitia le tuʻuina atu o mea faʻaleagaina e pei o le phosphorus ma le sulfur, ma faʻaitiitia ai le carbon dioxide.tele.O le mea lea, faʻatasi ai ma le faʻaauauina o le faʻalauteleina o le manatu o le puipuiga o le siosiomaga, e faʻaopoopoina e le enzyme le paʻu tagamea & faʻamama vai ma le faʻamamaina e masani ona faʻafeiloaʻi e tagata faʻatau.

WechatIMG18687

Aafiaga ole Enzyme fa'aopoopo i ai mea fufulu tagamea ile pisia o lavalava

Le mataupu faavae ma uiga o le enzymatic hydrolysis o le enzyme-faaopoopo detergents

O pisia o lavalava e iai mea eseese, e pei ole susu ile ofu o pepe, toto ile ofu papae ole foma'i, ma le sua, mea'ai polotini ma masoa e pipii i lavalava pe a 'ai.Ona o le faʻapitoa o sauniuniga o le enzyme, e faigata ai i se tasi enzyme system ona aveese le tele o stains i luga o lavalava.O le mea lea, o vailaʻau faʻapipiʻi enzyme e faʻapipiʻiina e le tele o enzymes e tusa ai ma uiga o le fufuluina o manaʻoga, e aofia ai le alkaline protease, pectinase, cellulase, amylase, lipase ma isi enzymes.O nei mea e mafai ona aveese lelei ai afu stains, toto stains, mea'ai polotini ma susu stains, mucus, ma isi sundries, ina ia ausia se aafiaga fufulu tulaga ese.

1. Proteases o le vasega pito sili ona taua o enzymes o loʻo faʻaaogaina i vailaʻau, aua o polotini e pei o le toto, susu, fuamoa, sua, afu, ma isi mea e sili ona taatele i luga o lavalava.I lalo o le vevela faapitoa, pH taua ma le faʻaogaina o meaʻai, e mafai e le protease ona faʻapalapalaina le polotini e gaosia ai peptone, polypeptide ma amino acid ma isi mea.E mafai e Proteases ona talepeina muamua polotini i soluble peptide bonds ona sosoo ai lea ma amino acids, e faigofie ona fufulu ese.

2. Lipase o se ituaiga o esterase, lea e mafai ona faʻapipiʻiina le hydrolysis o triglycerides e fausia ai le diglycerides poʻo le monoglycerides poʻo le glycerol.O le vaega o le lipase i le tagamea vai & fa'amama pa'u o le ausia lea o le ga'o lelei e ave'ese e tusa lava pe maualalo le vevela.

3. E mafai e le Amylase ona fa'asusu le masoa i le dextrin po'o le maltose.E mafai ona faia se sao lelei i le aveesea o palapala masoa i luga o lavalava.

4. O le Cellulase e masani lava ona aveese lauulu laiti ma fualaau i luga o le ie, ma faia se sao i le faʻalelei o luga o le ie.I le taimi lava e tasi, o loʻo i ai le aʻafiaga o le paʻepaʻe, lea e faʻaalia atili ai le lanu o le ie.

Upega tafa'ilagi:www.skylarkchemical.com

Email: business@skylarkchemical.com

Telefoni/Whats/Skype: +86 18908183680


Taimi meli: Mati-21-2022